Craftmore creëert Mad River campagne voor Marmot
Outdoor merk Marmot heeft op de outdoor beurs ISPO in München, de lancering van de nieuwe Mad River-campagne aangekondigd. Deze Europese B2B-campagne is ontwikkeld door creative digital agency Craftmore om de introductie van Marmot's nieuwe lijn slaapzakken, Mad River, te ondersteunen.
Michel van Velde, CEO van Craftmore, vertelt over de totstandkoming van de campagne: "De grootste uitdaging bij de ontwikkeling van de Mad River campagne was het feit dat de slaapzakken nog in productie waren en we geen gebruik konden maken van bestaande assets. Om dit op te lossen, hebben we ervoor gekozen om 3D modellen te creëren en AI te gebruiken. Verder hebben we het thema 'Sleep Comfortable, Wake Adventurous' ontwikkeld, wat perfect aansluit bij de waarden van Marmot en de ervaringen die hun producten bieden. De campagne site (https://madriver.marmot.eu) is opgebouwd op basis van het door Craftmore ontwikkelde EASE model; Experience, Aesthetics, Specifications en Engagement. Daarnaast hebben we een DM campagne ontwikkeld."
Floris Derksen, Creative Director; "De Mad River campagne benadrukt het comfort en de avontuurlijke geest van de nieuwe slaapzakken, en zet Marmot's innovatieve benadering in de schijnwerpers. Met visueel aantrekkelijke en informatieve content richt de campagne zich op het inspireren van retailers en distributeurs in heel Europa."
De samenwerking tussen Craftmore en Marmot illustreert de kracht van creativiteit en commercie. Craftmore blijft zich inzetten om hun klanten te helpen bij het realiseren van hun marketingdoelen met authentieke oplossingen en campagnes.
Voor meer informatie over de ontwikkeling van de Mad River campagne of om in contact te komen met Michel van Velde, kunt u hier contact opnemen.