Marmot kiest Craftmore
Creative & digital agency is trots aan te kondigen dat zij, na een presentatie op het Europese hoofdkantoor van Marmot in Frankfurt, zijn gevraagd als bureau voor de ontwikkeling van een nieuwe B2B campagne voor Marmot's aanstaande productlijn.
Marmot, bekend om zijn innovatieve en duurzame outdoor uitrusting en kleding, heeft Craftmore gekozen op basis van hun track record in het doorvertalen van merken naar nieuwe digitale campagne concepten. Craftmore zal verantwoordelijk zijn voor de realisatie van een digitale B2B campagne die gericht is op het verhogen van de merkzichtbaarheid en het stimuleren van verkopen bij de lancering van deze nieuwe lijn.
"Deze samenwerking met Marmot markeert een spannende uitbreiding van onze expertise in de outdoor- en lifestyle sector," aldus Michel van Velde, CEO van Craftmore en zelf ook een outdoor fan. "We zijn verheugd om onze design en digitale vaardigheden in te zetten om Marmot op Europees niveau te ondersteunen bij de introductie van de nieuwe productlijn."
De Europese campagne, die binnenkort start gaat, belooft een frisse en boeiende benadering van B2B product communicatie, waarbij gebruik wordt gemaakt van de nieuwste frontend development technieken en 3d animaties om de unieke waarden en kwaliteit van Marmot's producten te benadrukken.
Floris Derksen, Creative Director bij Craftmore: De samenwerking is nu al fantastisch en we zijn ervan overtuigd dat onze benadering aanzienlijk zal bijdragen aan de introductie van de nieuwe productlijn."